سفارش طراحی سایت

شما در هر کسب و کار و در هر نقطه‌ای از زمین باشید میتوانید با چند کلیک ساده سایت خود را سفارش دهید.

امروزه سفارش طراحی سایت و راه اندازی فروش اینترنتی علاوه بر کسب و کارهای آنلاین برای بیزنس‌های حضوری هم امری واجب و ضروری شده است. از طرفی دیگر وجود سایت نه تنها برای کسب و کارها بلکه برای سازمان‌ها، ارگان‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، اشخاص و …. هم مسئله‌ای حیاتی به شمار میرود.

سفارش طراحی سایت

امروزه مردم زمان زیادی را در دنیای اینترنت میگذرانند و دائما به دنبال این هستند که تا حتی الامکان برای انجام کارهای روزمره خود بیرون نروند و از طریق وبسایت آنها را انجام دهند. حال در این دنیای جدید و بی‌سابقه کسی موفق است که اصول سئو و بهینه سازی را در سایت خود پیاده‌سازی کند تا در صفحه اول گوگل باشد و مخاطبان و مشتریانش به راحتی او را پیدا کنند و سراغ رقیب نروند.

برای دریافت راهنمایی در مورد طراحی سایت و سفارش سایت با مشاورین حرفه‌ای وب دیزاین تماس حاصل فرمایید. 09380535845

تعرفه‌های سفارش سایت

همانطور که میدانید هزینه طراحی و سفارش سایت بسته به تعداد صفحات سایت، زبان برنامه نویسی مورد استفاده، خواسته‌های هر مشتری و مواردی از این قبیل، متغیر است. گروه مهندسی وب دیزاین تلاش کرده است با ارائه شرایط و تعرفه‌های مختلف، امکان سفارش سایت را برای همگان به وجود آورد. مشاورین ما در وب دیزاین پس از برگزاری جلسات مشاوره با شما و تیم شما، هزینه نهایی و مدت زمان انجام پروژه را برایتان برآورد میکنند.

فرایند ثبت سفارش سایت در وب دیزاین

  1. وارد سایت وب دیزاین شوید.
  2. نمونه کارهای ما را مشاهده کنید.
  3. با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.
  4. پس از گذراندن جلسات مشاوره، سفارش خود را نهایی کنید.

سفارش طراحی سایت

خدماتی که در راستای سفارش سایت در وب دیزاین به شما ارائه میشود:

  • پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی
  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی وبسایتهای فروشگاهی، تجاری، آموزشی و ….
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی رسپانسیو یا واکنش‌گرا
مواردی که در سفارش سایت باید به آنها توجه کرد:
محتوا

باید دقت داشته باشیم که محتواهای که در سایت قرار میگیرد علاوه بر مفید بودن برای کاربر و رفع سوالات آن باید محتوایی جدید باشد و ازکپی کردن محتواهای سایت‌های دیگر بپرهیزیم.

سرعت

سرعت لود شدن صفحات از مسائل حائز اهمیت است که باید به آن بسیار توجه کرد. هنگامی که سرعت صفحه‌ای بالا باشد و صفحه به سرعت در دسترس کاربر قرار گیرد باعث جلب رضایت کاربر میشود. و بالعکس؛ هنگامی که سرعت لود صفحه پایین باشد باعث عدم رضایت کاربر میشود و کاربر ترجیح میدهد از وبسایت‌های دیگر استفاده کند.

سئو

در انتخاب شرکتی که طراحی سایت را به آنها محول میکنیم باید به این موضوع توجه داشته باشیم که آن شرکت خدمات سئو و بهینه سازی را هم شامل شود و اصول سئو را در تمام صفحات ما پیاده‌سازی کند تا بتوانیم با رقبا خود رقابت کنیم و آنها پیشی بگیریم.

امنیت

یکی دیگر از مواردی که در سفارش سایت باید به آن توجه نمود، امنیت سایت است. امنیت سایت از اهمیت قابل توجهی برخوردار است زیرا اطلاعات مهمی ازکسب و کار درآن قرار دارد که باید برای حفظ آنها تلاش نمود.

گروه مهندسی وب دیزاین با در نظر گرفتن تمامی این موارد و بسیاری نکات قابل توجه دیگر آماده هرگونه خدمات رسانی به شماست. فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید. 91304816-021

سفارش طراحی سایت

سفارش سایت یا سفارش اپلیکیشن؟

سوالی که همواره ذهن صاحبان بیزنس‌ها را به خود مشغول میکند این است که طراحی سایت بهتر است یا طراحی اپلیکیشن؟

در پاسخ به این سوال میتوان گفت که هر کدام از این بسترها ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای مثال کاربران هر اپلیکیشنی را روی گوشی‌های خود نصب نمیکنند ولی برای یافتن پاسخ سوالاتشان به راحتی روی لینک ها کلیک میکنند. و از طرفی هم اپلیکیشن باعث سهولت کار برای کاربران میشود زیرا همه چی مشخص و واضح و به راحتی در دسترس همگان است. پس برای تصمیم‌گیری در مورد سفارش سایت یا سفارش اپلیکیشن باید بازار هدف خود را بشناسیم و متناسب با آن تصمیم بگیریم.

مشاورین ما در وب دیزاین آماده هستند که ضمن راهنمایی شما در انتخاب طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن، تجربیات خود را با شما در اشتراک بگذارند.

انواع سایت‌های قابل سفارش

شما در وب دیزاین همه نوع سایتی را میتوانید بسته به نوع خدمات خود سفارش دهید و با بهترین قیمت و کیفیت سایت خود را تحویل بگیرید. اعم از:

سایت فروشگاهی

سایت خدماتی

سایت پزشکی

سایت خبری

سایت شرکتی

سایت آموزشی

سایت وکالتی

سایت گردشگری

و ….

چرا باید وب دیزاین را انتخاب کنیم؟
1.طراحی منحصر به فرد:

طراحی‌هایی که تیم وب دیزاین انجام میدهد هر کدام مختص همان کسب و کار است و با توجه به ویژگی‌های آن طراحی شده است. تیم طراحان وب دیزاین هرگز از قالب‌های آماده بی‌کیفیت استفاده نمیکند.

2.محتوای تازه و جدید:

گروه تولید محتوای وب دیزاین ساعت‌ها و روزها روی محتوای مناسب سایت شما وقت میگذارند و با ارائه محتوای جدید ارزش سایت شما را بالا میبرند. از افتخارات تیم تولیدمحتوا وب دیزاین این است که هرگز محتوای سایت‌های دیگر را کپی برداری نمیکند.

3.پیاده سازی سئو و بهینه سازی:

گروه مهندسی وب دیزاین با پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی باعث میشود که شما همیشه مقدم بر رقبایتان باشید و از آنها پیشی بگیرید.

4.ضمانت سرعت و امنیت:

همانطور که میدانید سرعت و امنیت از مهمترین عواملی هستند که در طراحی و سفارش سایت حائز اهمیت‌اند. ما در وب دیزاین سرعت و امنیت عالی را برای شما تضمین میکنیم.

5.ارائه بهترین قیمت و کیفیت:

شرکت وب دیزاین با توجه به سطح بالای کیفیتی که ارائه میدهد، قیمت مناسبی را نیز دریافت میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت و قیمت‌های ما با مشاورین در ارتباط باشید.09380535845

6.تحویل به موقع:

یکی دیگر از مواردی که باعث میشود شما پروژه خود را به وب دیزاین بسپارید آن تایم بودن گروه مهندسی ماست. پژوره شما دقیق راس همان روزی که از قبل به تفاهیم رسیدیم و در قرارداد ذکر کردیم خدمت شما ارائه میشود. بدون هیچ دیرکردی.

برای بهره‌مند شدن از تمام این مزایا کافیست همین حالا با ما در تماس باشید. 09380535845

سفارش طراحی سایت