طراحی اپلیکیشن آموزشی

طی چند سال اخیر به خصوص بعد از شیوع ویروس کرونا آموزش آنلاین بسیار بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار گرفت به گونه که میتوان گفت تا حد زیادی جای آموزش حضوری را گرفت و با استقبال زیادی هم از سوی مدرسان و هم از سوی علم آموزان رو به رو شد. اینجاست که طراحی اپلیکیشن آموزشی حائز اهمیت میشود.

طراحی اپلیکیشن آموزشی

از طرفی دیگر طراحی اپلیکیشن آموزشی میتواند منبع درآمد بی دردرسری برای شما باشد. شما ممکن است که دانش و یا مهارتی را بلد باشید و بخواهید از طریق آن بیزنس و یا کسب و کاری را برای خود راه اندازی کنید. طراحی اپلیکیشن آموزشی بهترین و حرفه‌ای ترین راه پیش روی شماست.

درامد اپلیکیشن آموزشی

طراحی اپلیکیشن آموزشی هم به نفع مدرسان است و هم به نفع کسانی که دارند از این اپلیکیشن استفاده میکنند. برای مدرسان از این جهت است که از این طریق میتوانند برای خود منبع  درآمد خوبی را فراهم کنند. محتواهای آموزشی خود را در این اپلیکیشن ها بارگذاری کنند و از طریق فروش آن به کسانی که علاقه مند به آموزش آن مهارت هستند کسب درآمد کنند. منفعت اپلیکیش های آموزشی برای دیگران از این جهت است که با صرف هزینه کمتر میتوانند دوره آموزشی مورد نظر خود را تهیه کنند و بارها و بارها آنها را مطالعه و مشاهده کنند.اپ اموزشی

گروه مهندسی وب دیزاین همراه شماست تا هرگونه خدمات طراحی اپلیکیشن را به شما ارائه دهد.

برای ارتباط با ما کافیست همین حالا با یکی از شماره های زیر در تماس باشید.

09380535845

02191304816

مزایای طراحی اپلیکیشن آموزشی

  • یکی از مهم ترین و اساسی ترین مزایای طراحی اپلیکیشن مجازی این است که مدرسان میتوانند محتواهای آموزشی خود را در هر قالبی که میخواهند ارائه دهند. به عنوان مثال ممکن است تدریس یک موضوعی به صورت ویدیویی موثرتر باشد اما تدریس موضوعی دیگر نیاز به متن و نمودار داشته باشد. مدرسان میتوانند محتواهای خود را در قالب متن تصویر ویدیو فایل در اپلیکیشن خود بارگذاری کنند.
  • مزیت بعدی طراحی اپلیکیشن آموزشی صرفه جویی در زمان است. به گونه که شما به عنوان مدرس یکبار مبحثی را تدریس میکنند و از آن به بعد از فایل های از قبل ضبط شده استفاده میکنید و دیگر مانند روش سنتی نیاز نیست که تدریس یک مبحث را چندین و چند بار تکرار کنید و هزینه زمان زیادی متحمل شوید.
  • امنیت و حفاظتی که اپلیکیشن های آموزشی دارند نیز میتواند جزو مزایای آنها شمارده شود. محتواهای آموزشی آپلود شده در اپلیکیشن ها فقط در دسترس کسانی قرار میگیرد که ثبت نام کرده باشند و هزینه دوره هارا پرداخت کرده باشند و افرتد دیگر مجاز به استفاده از آن محتواها به هیچ طریقی نیستند.
  • آخرین موردی که به عنوان مزیت طراحی اپلیکیشن آموزشی میخواهیم به آن اشاره کنیم درگاه پرداخت آنلاین است. به این صورت که اپلیکیشن به یک درگاه پرداخت اینترنتی معتبر و موثق وصل است تا کاربران هزینه هر دوره آموزشی که قصد خرید آن را دارند در همان لحظه پرداخت کنند و دوره به صورت کامل در اختیارشان قرار بگیرد.

 

امکانات طراحی اپلیکیشن آموزشی

  1. دارای نسخه اندروید و ios
  2. دسته بندی محتواهای آموزشی
  3. ارتباط با مخاطبان
  4. به اشتراک گذاری نظران کاربران
  5. امکان جست و جو در دوره های مختلف
  6. کیفیت تصاویر و ویدئوهای آپلود شده
  7. استفاده آفلاین از محتوای از قبل دانلود شده

 

نمونه موفق

یکی از موفق ترین نمونه های سایت و اپلیکیشن آموزشی مجموعه‌ی فرادرس است. این مجموعه با راه اندازی سایت و اپلیکیشن آموزشی توانسته خود را در این عرصه به خوبی به همگان معرفی کند و تبدیل به یکی از موفق ترین نمونه های این زمینه شود.

انواع اپلیکیشن های آموزشی

گروه مهندسی وب دیزاین انواع مختلف اپلیکیشن های آموزشیرا طراحی و راه اندازی کرده است که در ادامه به ذکر تعدادی از آنها خواهیم پرداخت:

درسی

دانشگاهی

موسیقی

خیاطی

هنری

آموزش زبان های خارجی

آموزشی کودکان

کنکوری

مباحث دینی و مذهبی

سفارش اپلیکیشن آموزشی

گروه مهندسی وب دیزاین با طراحان مجرب و حرفه‌ای در زمینه طراحی انواع مختلف اپلیکیشن تا پایان این مسیر همراه شماست.

اگر قصد سفارش طراحی اختصاصی اپلیکیشن آموزش خود را گرفته اید به گونه ای که این طراحی منحصر به دانش و علم شما باشد کافیست با مشاورین در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

09380535845

02191304816

وب دیزاین