طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی همچون طراحی سایت فروشگاهی یکی از موثرترین روش ها در جذب مشتری و تامین رضایت آنهاست.

طراحی اپلیکیشن

بهترین هدف هر کسب و کاری دستیابی به طیف بزرگی از مشتریان و تامین نیازها و خواسته های آنا به بهترین نحو است. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی این امکان را برای صاحبان کسب و کارها فراهم میکند که با صرف هزینه‌ای معقول بستری را برای بیزنس خود راه اندازی کنند که بتواند به جامعه هدف بزرگتری دسترسی داشته باشد و محصولات متنوعی به آنها ارائه دهد.

بزرگترین مزیت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی این است که هم برای عرضه کننده و هم برای مصرف کننده بهترین کارایی را نسبت به شیوه سنتی خرید و فروش دارد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی از این جهت برای فروشندگان مطلوب است که میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن کالاها و خدمات خود را در معرض دید مصرف کنندگان قرار دهند و از طرفی هم طیف وسیعی از مصرف کنندگان را میتوانند جامعه هدف خود قرار دهند زیرا دیگر مانند روش سنتی محدودیت های زمانی و مکانی ندارند.

هرچه تعداد کسانی که به محصولات و بیزنس شما سر میزنند بیشتر باشد احتمال فروش شما نیز بیشتر میشود. از طرفی دیگر با ارائه خدمات الکترونیکی میتوانید رضایت و توجه مخاطبانتان را به راحتی کسب کنید و همیشه برند انتخابی آنها باشید.

مزیت اپلیکیشن فروشگاهی برای مصرف کنندگان از این نظر است که آنها دیگر لازم نیست وقت خود را صرف رفت و آمد به فروشگاه های حضوری کنند و ساعت ها در ترافیک بمانند. فقط کافیست اپلیکیشن مناسب کالا و یا خدماتی را که قصد دریافت آن را دارند پیدا کنند وتنها با زدن چند کلیک ساده محصول خود را سفارش دهند و آن را درب منزل تحویل بگیرند. از طرفی دیگر مصرف کنندگان میتوانند کالا و خدمات چند برند مختلف را به آسانی باهم مقایسه کنند و هرکدام را که از نظر قیمت و کیفیت مطلوب آنها بود را انتخاب کنند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

برای بهره مندی از مزیت های این امر کافیست همین حالا با مشاورین وب دیزاین در تماس باشید.

گروه مهندسی وب دیزاین آماده هرگونه خدمات رسانی اعم از طراحی انواع سایت و انواع اپلیکیشن به شماست.

09380535845

021-91304816

امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی که توسط وب دیزاین به شما ارائه میشود:

توسعه کسب و کار شما

امکان فروش چند محصول متفاوت به طور همزمان

کانکت بودن اپلیکیشن و سایت به یکدیگر

جدول مشخصات محصول

امکان سفارش آنلاین

تعبیه سبد خرید

اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی

امکان پیگیری سفارش توسط مشتری

نمایش عکس محصولات به همراه خصوصیات و قیمت آنها

فیلتر محصولات

پشتیبانی اپلیکیشن

سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در وب دیزاین

گروه مهندسی وب دیزاین با تجربه ای بالغ بر ده سال و ده ها نمونه کار طراحی انواع سایت و انواع اپلیکیشن اکنون همراه شماست تا طراحی اختصاصی اپلیکیشن فروشگاهی شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

برای سفارش طراحی انواع اپلیکیشن کافیست از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

دفتر مرکزی تهران: 02191304816

تلفن همراه: 09380535845

وبسایت: webdesignator.ir

ایمیل: info@webdesignator.com

اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فرو

شگاهی اندروید و ios

همانطور که میدانید سیستم عامل اندروید و ios تفاوت های زیادی باهم دارند. از طرفی هم هر دو نوع این سیستم عامل ها طرفداران خودشان را دارند و به یک اندازه از آنها استفاده میشود. این موضوع سبب شده است که طراحی همزمان اپلیکیشن اندروید و ios حائز اهمیت باشد و از دست دادن هر کدام از آنها منجر به از دست دادن پنجاه درصد مخاطبان شود.

تا به امروز طراحی اپلیکیشن هایی که توسط گروه مهندسی وب دیزاین صورت گرفته است هم نسخه اندروید و هم نسخه ios را پشتیبانی میکنند و فروشندگان میتوانند با خیالی راحت بیزنس خود را به همه مخاطبان معرفی کنند.

برای دیدن نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن توسط وب دیزاین کافیست اینجا کلیک کنید.

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios>

هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی</h5>

از آنجایی که هزین

ه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بسیار متغیر است و به عوامل و امکانات مختلف مورد نظر شما بستگی دارد نمیتوان رقم ثابتی را برای آن بیان کرد.

برای آگاهی از لیست قیمت های به روز طراحی اپلیکیشن در وب دیزاین متناسب با خواسته های شماست کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید.

91304816

09380535845

گروه مهندسی وب دیزاین از ابتدا تا انتهای این مسیر همراه شماست تا به بهترین نتیجه ها برسید.

مشاوران ما به صورت 24ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند تا با خیالی راحت پروژه خود را استارت بزنید و سود بی نظیری را از طریق فروش اینترنتی نصیب خود کنید.

با مهندسین و مشاوران ما در ارتباط باشید

021-91304816

09380535845