طراحی سایت اختصاصی

با نگاهی به طول عمر فرایند طراحی سایت متوجه میشویم که این روند چقدر تغییر و تحول داشته است. امروزه دیگر یک سایت پر از محتواهای متنی که خواندن آنها هم از حوصله کاربر خارج باشد و هم پاسخگوی نیازهای او نباشد در موتورهای جست و جو جایی ندارد. استفاده از قالبهای آماده که هیچ جذابیت بصری برای مخاطب ایجاد نمیکند دیگر صحیح نیست. درحال حاضر نیاز به طراحی‌ سایت ها به صورت اختصاصی داریم.

طراحی سایت اختصاصی

در دنیای امروز به سایت‌های نیاز داریم که بتوانند با مخاطب تعامل برقرار کنند، نیازهای او را بشناسند و آنها را رفع کنند و مخاطبان را از یک بازیدکننده صرف به یک مشتری وفادار تبدیل کنند. آنچه که مخاطب را ترغیب به کلیک روی سایت شما میکند، گرافیک و چشم‌نوازی سایت شماست. علاوه بر این آن چیزی که باعث دیده شدن سایت شما میشود اصول سئو و بهینه‌سازی است که باید برای سایتتان اجرا و اعمال شود.که این مهم در دنیای سایت‌ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

مراحل طراحی سایت اختصاصی در وب دیزاین:

  • برگزاری جلسات مشاوره و گفتگو با مشتری
  • آشنایی با بیزنس و کسب و کار مشتری
  • شناخت ویژگی‌ها و موارد نیاز برای سایت
  • انجام طراحی اختصاصی توسط طراحان مجرب
  • پیش نمایش طرح و دریافت تایید مشتری
  • راه اندازی و ارائه سایت

برای ثبت سفارش خود همین حالا با شماره 09380535845 تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت اختصاصی

چرا باید طراحی سایت اختصاصی را انتخاب کنیم؟

همانطور که بارها گفته‌ایم امروزه طراحی سایت برای هر ارگان و شخصی اعم از حقیقی و حقوقی امری ضروری و واجب است. در بحث طراحی سایت، طراحی سایت اختصاصی در مقابل طراحی سایت آماده قرار میگیرد و دو انتخاب را پیش روی شما میگذارد. در طراحی سایت آماده از سیستم‌های مدیریت محتوای آماده و قالب‌های آماده استفاده میشود ولی در طراحی سایت اختصاصی سایت شما به صورت اختصاصی و از پایه، متناسب با ویژگی‌های کسب و کارتان و درخواست‌های شما کدنویسی میشود. از طرفی دیگر قالب‌های آماده از آنجایی که رایگان هستند شامل پشتیبانی نمیشوند و کیفیتی به شما تضمین نمیشود ولی در طراحی سایت اختصاصی، شرکت برنامه نویس سایت شما ضمن ارائه پشتیبانی، کیفیت مطلوبی را به شما تضمین میدهد. در قالب‌های آماده احتمال بروز خطا بسیار بالاتر است و احتمالا کمتر هم بروزرسانی میشوند ولی در طراحی سایت اختصاصی، برنامه نویس شما با تسلط در کدنویسی میتواند از بروز بسیاری از این خطاها جلوگیری کند. با توجه به مطالبی که گفته شد واضح است که انتخاب طراحی سایت اختصاصی چقدر میتواند در بیزنس شما اثرگذار باشد.

طراحی سایت اختصاصی

گروه مهندسی وب دیزاین آماده پاسخگویی به هرگونه سوالات شما است حتی اگر پروژه خود را به ما نسپارید. 09380535845

 

مزایای طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی مزایای زیادی برای شما و کسب و کارتان دارد. در اینجا میخواهیم به تعدادی از آنها اشاره کنیم.

خدمات پشتیبانی:

وقتی شما سفارش طراحی سایت اختصاصی میدهید برنامه نویسان از پایه برای سایت شما کدنویسی اختصاصی انجام میدهند. آنها با تسلط بر فرایندی که در حال اجرا است میتوانند از بروز بسیاری از خطاها جلوگیری کنند و در هنگام رخداد خطا یا مشکلی تیم برنامه نویسی شما را پشتیبانی میکنند و در صدد رفع مشکل بر می‌آیند.

طراحی متناسب با هویت بیزنس شما:

در طراحی اختصاصی سایت، متناسب با ویژگی‌ها و درخواست‌های شما سایتی طراحی میشود که مختص به خودتان و کسب و کارتان است و قابل استفاده در جای دیگری نیست. به عبارتی سایت شما تبدیل به امضای منحصر به فرد بیزنس شما میشود که معرف شماست.

پیاده‌سازی سئو:

شرکت انتخابی شما برای طراحی اختصاصی وبسایتتان به امور سئو و بهینه سازی هم میپردازد زیرا یکی از اثرات مثبت و مهم طراحی سایت اختصاصی همین مسئله سئو است. اغلب شرکت‌های برنامه‌نویسی که طراحی سایت را برعهده میگیرند شامل یک گروه سئوکار هم میشوند تا اصول بهینه سازی را در وبسایت شما اعمال و اجرا کنند.

امکان توسعه و تغییر و تحول سایت:

یکی از محاسنی که طراحی سایت اختصاصی دارد این است که شما هر موقع که بخواهید میتوانید امکانات و آیتم‌های موجود در سایت را تغییر دهید. آنها را پاک کنید، چیزی به آنها اضافه کنید و یا با مواردی دیگر جا به جا کنید.

طراحی سایت اختصاصی

انتخاب وب دیزاین برای سفارش سایت اختصاصی

اگر با توجه به مزایا و محاسنی که تا به اینجای مقاله گفته شد تصمیم خود را برای سفارش طراحی سایت اختصاصی گرفته‌اید وب دیزاین میتواند به خوبی شما را در این مسیر همراهی کند. شما با تماس با گروه وب دیزاین ضمن برخورداری از مشاوره رایگان میتوانید با خیالی آسوده طراحی سایت خود را به وب دیزاین بسپارید و از ویژگی‌های حیاتی مثل اصول سئو، طراحی رسپانسیو، پشتیبانی نامحدود، گرافیک مناسب بیزنس شما و … بهره مند شوید. وب دیزاین تا به امروز تجربه طراحی صد سایت اختصاصی را داشته است که با نگاهی به نمونه کارهای ما متوجه میزان بالای رضایتمندی مشتریان میشوید. برای سفارش طراحی سایت اختصاصی خودتان کافیست همین الان با ما تماس حاصل فرمایید.09380535845

طراحی سایت اختصاصی

خدماتی که در وب دیزاین به شما ارائه میشود:
بهبود تجربه کاربری

توجه به تجربه کاربری یا همانUX یکی از مهمترین عواملی است که در طراحی سایت باید به آن توجه کرد. هر قدر که سایت شما از UX قوی‌تری بهره‌مند باشد، کاربر تجربه بهتری از سایت شما در ذهنش ثبت میشود. که این موضوع بشدت میتواند در فروش و بازاریابی از طریق سایت تاثیر مثبت بگذارد. ما در وب دیزاین بهترین تجربه کاربری را به شما ارائه میدهیم.

پیاده‌سازی سئو و بهینه سازی

همه سایت‌های طراحی شده توسط تیم مهندسی وب دیزاین از تمام اصول سئو و بهینه سازی بهره‌مندند. پس با خیالی راحت طراحی سایت اختصاصی خود را به ما بسپارید.

طراحی رسپانسیو

یکی از عواملی که در طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است؛ رسپانسیو بودن سایت است. سایت شما باید برای کاربرانی که از تلفن‌های هوشمند استفاده میکنند نیز بهینه و قابل استفاده باشد. با سپردن پروژه خود به وب دیزاین براحتی میتوانید یک طراحی رسپانسیو در اختیار داشته باشید.

کدنویسی اختصاصی

در وب دیزاین به صورت اختصاصی برای شما  متناسب با ویژگی‌های کسب و کار شما توسط گروه مهندسی و برنامه نویسی کدنویسی اختصاصی انجام میشود.

پشتیبانی نامحدود

پس از طراحی اختصاصی سایت و ارائه آن به شما، شامل پشتیبانی نامحدود وب دیزاین میشوید. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوالی شما میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و از راهنمایی آنها استفاده کنید.

جهت ثبت سفارش و دریافت راهنمایی از مشاورین وب دیزاین با شماره‌های زیر در تماس باشید.

  • 09380535845
  • 02191304816