طراحی سایت ارایشی

لوازم ارایشی و بازار رو به رشد آن یکی از مواردی که ذهن هر فروشنده‌ای را به خود مشغول میکند. تقاضای بالای لوازم ارایشی و سود زیادی که از این طریق میتواند بدست آید، هر انسانی را به راه اندازی این کسب و کار وسوسه میکند. حال فکر کنید که این بیزنس به فروش حضوری محدود نشود و بتواند از طریق طراحی سایت ارایشی به صورت لحظه‌ای درآمدزا باشد.

طراحی سایت ارایشی

راه اندازی فروش حضوری برای محصولات ارایشی شاید ساده ترین کاری باشد که میتوانید در این زمینه انجام دهید و درآمد خود را افزایش دهید. اما تصور کنید بستری را فراهم آورید که افراد و مشتریان بتوانند در خانه و یا سرکار، در مترو و یا وسط ترافیک لوازم ارایشی خود را سفارش دهند و بسته خود را چند روز بعد تحویل بگیرند. در این صورت تعداد مشتریان شما دو الی سه برابر میشود و به دنبال افزایش مشتری سود عایدی شما نیز افزایش میابد.

سایت آرایشی

بهترین و قابل اعتمادترین بستری که میتواند برای فروش غیرحضوری راه اندازی کنید طراحی سایت ارایشی است. با طراحی سایت ارایشی هم برای وقت مشتریانتان ارزش قائل میشوید و هم رضایت و اعتماد آنها را جلب میکنید. از طرفی هم سود غیرقابل مقایسه‌ای را نصیب خود میکنید.

گروه مهندسی وب دیزاین بالغ بر صد تجربه طراحی سایت آماده خدمات رسانی به شماست.

کافیست همین حالا با شماره‌های زیر در تماس باشید.

09380535845

021-91304816

طراحی وبسایت لوازم آرایشی و بهداشتی

هزینه طراحی سایت ارایشی

هزینه طراحی سایت ارایشی مانند انواع دیگر سایت ها بستگی به عواملی از جمله: زبان برنامه نویسی، تعداد صفات مورد نظر، امکانات اعمال شده در سایت و …. دارد. بسته به هر یک از این عوامل نام برده و چندین چند دلیل دیگر هزینه طراحی سایت ارایشی متغیر است.

برای اطلاع دقیق از هزینه‌های طراحی سایت ارایشی شخصی خودتان به همراه همه ویژگی هایی که میخواهید داخل سایتتان داشته باشید همین حالا با مشاورین ما در ارتباط باشید و از راهنمایی‌های آنها بهره مند شوید.

09380535845

021-91304816

امکانات طراحی سایت ارایشی

طراحی سایت ارایشی همچون انواع دیگر سایتا به امکاناتی نیاز دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

طراحی رسپانسیو یا واکنش گرا

پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی

امکان دسته بندی کاهالا و محصولات

تشکیل سبد خرید

پرداخت آنلاین از طریق یگ درگاه اینترنتی امن

به اشتراک گذاشتن نظرات مشتریان قبلی

توضیحات تکمیلی و نحوه استفاده از هر محصول

رسپانسیو

پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی برای سایت ارایشی ضروری است؟

طراحی و راه اندازی سایت اولین گامی است که در این مسیر باید بردارید اما پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی مهمترین و بااهمیت گام است. سایت شما باید به مخاطب معرفی شود، دیده شود و در دسترس او قرار بگیرد تا شما را برای انجام خریدهایش انتخاب کند.

پس اصول سئو بر دیده شدن سایت شما تمرکز دارد و به شما کمک میکند مقدم بر رقبایتان باشید تا مشتریان شما را انتخاب کنند. پس پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی مهمترین و حائز اهمیت ترین نکته‌ای است که باید رعایت کنید.

پیاده سازی اصول سئو بر عهده شرکتی است که طراحی سایت خود را به آنها سپرده‌اید. اگر میخواهید سایتتان از سئوی قوی‌ای برخوردار باشد وب دیزاین را از دست ندهید. ما در وب دیزاین صفحه اول گوگل را به شما تضمین میدهید.

سئو سایت ارایشی

مزایای طراحی سایت ارایشی
فروش محصولات متنوع:

یکی از دلایلی که باعث رونق راه اندازی سایت ارایشی شده این است که فروشندگان میتوانند علاوه برفروش محصولات ارایشی محصولات مرتبط مانند لوازم بهداشتی، عطر و ادکلن، زیورآلات و اکسسوری را به فروش بگذارند و باعث جذب مشتریان بیشتری شوند

دسترسی آسان مشتریان:

با راه اندازی یک سایت ارایشی میتوانید این فرصت را به مشتریان خود بدهید که در هر زمان و مکانی هستند بتوانند محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند. دیگر نیازی نیست برای خرید محصولات ارایشی مسافت های طولانی را طی کنند و ساعتها در ترافیک بمانند. تنها با زدن چند کلیلک میتوانند نیاز خود را برطرف کنند.

افزایش تعداد مشتریان:

اگر فروش شما تنها به فروش حضوری محدود شود مشتریانی که امکان دسترسی به محل کار ما را ندارند را از دست میدهید وای با راه اندازی سایت ارایشی دیگر هیچ محدودیت مکانی و زمانی نخواهید داشت و مشتریان شما در هر نقطه‌ای از کشور باشند میتوانند محصولات شما را خریداری کنند.

اطلاع رسانی راحت تر به مشتریان:

شما از طریق سایت ارایشی‌تان میتوانید آفرهای ویژه، پیشنهادات جذاب و خبرهای مهم در مورد کسب و کارتان را به آسانی در اختیار مشتریانتان قرار دهید و آنها را مطلع کنید.

سایت ارایشی

.