طراحی سایت عکاسی

برای یک عکاس علاوه بر در دسترس داشتن یک دوربین حرفه‌ای، وجود یک سایت عکاسی نیز ضروری است. ضرورت وجود سایت عکاسی از این جهت است که یک عکاس برای جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر باید بستری را در دسترس داشته باشد تا بتواند نمونه کارهایش را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

طراحی سایت عکاسی

انسانهای برای شرایط خاص زندگی خود نیاز به عکاسان دارند تا آن لحظه را برایشان ثبت کند. و از طرفی هم بدنبل عکاسی هستند که هم سلیقه آنهارا بشناسد و هم از تجربه کاری برخوردار باشد. طراحی سایت عکاسی میتواند تمام این شرایط را برای عکاسان فراهم آورد. یعنی ضمن معرفی خود و سبک کاری خود عکاس میتواند با گذاشتن نمونه کارهایش در سایت میزان حرفه‌ای بودن خود را نشان دهد.

آیا طراحی سایت عکاسی واجب و ضروری است؟

در ادامه با ذکر چند دلیل متوجه خواهید شد که طراحی یک سایت عکاسی به اندازه‌ی اهمیت دوربین برای یک عکاس باید حائز اهمیت باشد.

  1. شما به عنوان یک عکاس با طراحی و راه اندازی سایت عکاسی پرستیژ کاری خود را بالا میبرید و به مخاطبان این حس را القا میکنید که کسب و کار شما نسبت به سایر رقبا حرفه‌ای تر و قابل اعتمادتر است. اینگونه میتوانید توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کنید.
  2. با صرف هزینه‌ی کم و معقولی که برای طراحی سایت میپردازید میتوانید بستری را در اختیار داشته باشید که در آن نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید. اینگونه دیگر نیازی نیست خود را به کسی ثابت کنید و یا ساعتها زمان بگذارید و مخاطب را قانع کنید که شما انتخاب کند. هر مشتری‌ای با دیدن نمونه کارهای حرفه‌ای شما خودش به سمت کسب و کار شما می آید و مایل به همکاری با شماست.
  3. اگر کسب و کار شما صاحب یک صفحه در دنیای وب ها باشد این میتواند به بستری برای برگزاری ایونت ها، مسابقات جذاب، قرعه کشی ها و سایر اطلاع رسانی ها راجب بیزنس شما شود و ارتباط شما با مشتریانتان را تسهیل کند.
  4. از طرفی دیگر اغلب مردم به کسب و کار و بیزنسی که دارای سایت باشد احساس بهتری دارند و راحت تر آنها را انتخاب میکنند و به آنها اعتماد میکنند. پس برای شما به عنوان یک عکاس لازم و ضروری است که سایت عکاسی خود را راه بیندازید.
  5. در یک سایت عکاسی شما میتوانید به عنوان یک مدرس عمل کنید و با آپلود کلیپ های آموزش عکاسی برای خود درآمدزایی کنید.
  6. با طراحی سایت عکاسی و در اشتراک گذاشتن نظرات مشتریان پیشین و تجربه و رضایت آنها از کار شما میتوانید به مشتریان جدید این اطمینان خاطر را بدهید که در کار خود حرفه‌ای هستید.

امکانات طراحی سایت عکاسی

  • نمایش نمونه کارها
  • دسته بندی عکس ها بر اساس فیلترهای مختلف
  • مشاهده نظرات و پیشنهادات دیگر مشتریان
  • برقراری ارتباط با صاحبان کسب و کار از طریق بخش تماس با ما
  • مشاهده آدرس و لوکیشن دقیق شرکت
  • ثبت سفارش اینترنتی
  • رزرو وقت به صورت آنلاین
  • پرداخت هزینه از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی

چند نکته مهم در طراحی سایت عکاسی

طراحی رسپانسیو:

سایت عکاسی همچون سایر سایت های دیگر باید از طراحی رسپانسیو برخوردار باشد. رسپانسیو بودن طراحی سایت به این معناست که سایت هم برای کاربران موبایلی و هم برای کاربران سیستمی در دسترس  قابل نمایش باشد. زیرا امروزه بسیاری ار کاربران برای وب گردی از تلفن های همراه خود استفاده میکنند پس از این نکته مهم نباید غافل شد.

سئو و بهینه سازی:

طراحی و راه اندازی سایت اولین قدم در این مسیر است. مهمترین گامی که در این راه باید برداشت پیاده سازی اصول سئو بهینه سازی است. فرض کنید که شما صاحب بهترین برند در منطقه‌ای دور افتاده و غیرقابل دسترس باشید. بنظرتان این برند میتواند برای شما سودی را به ارمغان آورد؟ مسلما خیر. صاحب بهترین کسب و کا بودن شرط لازمی هست ولی کافی نیست. برای سوددهی کسب و کار شما باید در بهترین نقطه باشید. این بهترین نقطه در دنیای وب ها صفحه و نتیجه اول گوگل است. سئو نیز به همین موضوع اشاره دارد و هدف آن رساندن بیزنس شما به بهترین نقطه است.

سرعت سایت:

یکی دیگر از مورد بسیار مهمی که میخواهیم راجب آن صحبت کنیم بحث سرعت سایت عکاسی است. با رقابتی که بین وبسایت ها در جریان است و روز به روز بیشتر و بیشتر هم میشود کاربران قدرت انتخاب کاربران بالا رفته است و دیگر برای سر زدن و مطالعه مطالب یک سایت وقت خود را تلف نمیکنند. طبق تحقیقات نشان داده شده است که کاربران برای بالا آمدن یک سایت حداکثر سه ثانیه بیشتر منتظر نمیمانند و در صورت عدم دسترسی پس از سه ثانیه به کلی سایت را ترک میکنند. پس بالا بودن یکی دیگر از آن نکات طلایی است.

ویژگی‌های ظاهری یک سایت عکاسی
  1. رنگ و تم مناسب
  2. فونت زیبا و خوانا
  3. عکس های با کیفیت بالا
  4. سادگی و در عین حال زیبایی
  5. دسترسی راحت به امکانات مختلف سایت
  6. شلوغ نبودن

گروه مهندسی وب دیزاین تمامی این امکانات را در اختیارتان قرار میدهد. اگر قصد کردید که سایت عکاسی خود را به بهترین شکل ممکن راه اندازی کنید و هزینه معقولی را برای آن در نظر گرفته‌اید گروه مهندسی وب دیزاین میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

ما در وب دیزاین ضمن ارائه عالی‌ترین کیفیت مناسب ترین قیمت را دریافت میکنیم.

برای دریافت اطلاعات درباره‌ی هزینه طراحی سایت عکاسی با شماره های زیر در تماس باشید.

09380535845

021-91304816

از وب دیزاین غافل نشوید.

فقط با یک کلیک سایت عکاسی خود را سفارش دهید.