طراحی سایت هتل

در دنیای به شدت رقابتی امروزی داشتن یک سایت حرفه‌ای و جذاب برای جذب مخاطبان از جمله موارد ضروریست. صنعت هتلداری هم نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از مهمترین دغدغه‌ی مسافران برای سفر به شهرها و کشورهای دیگر، محل اقامتشان در آن شهر و یا کشور جدید است و برای انتخاب آن اولین اقدامی که میکنند سرچ کردن و وب گردی است.

طراحی سایت هتل

حال فکر کنید که هتل و کسب و کار شما دارای سایت اینترنتی نباشد و هیچ صفحه‌ای را در دنیای وب ها متعلق به خود نکند. چه اتفاقی می افتد؟ بدیهی است که مشتریان هنگامی که در گوگل به جستجو میپردازند با هتل و خدمات شما آشنا نشوند و طبیعتا هتل شما را برای اقامت انتخاب نکنند. اینگونه شما روزانه تعداد زیادی از مشتریان خود را به علت عدم وجود سایت اینترنتی از دست میدهید.

گروه مهندسی وب دیزاین با شماست تا ضمن راهنمایی و ارائه مشاوره رایگان به شما در حوزه طراحی سایت؛ طراحی سایت هتل را به صورت حرفه‌ای برای شما انجام دهد.

طراحی سایت هتل

اطلاعات سایت هتل

وب سایت هتل شما باید سرویس ها و خدماتی که به مهمانان خود ارائه میدهید را نشان دهد. اطلاعات کاملی از تعداد ستاره های هتل، تعداد اتاق ها و تخت خواب ها، امکانات تفریحی‌ای که ارائه میدهید، استخر و باشگاه و هر آپشنی که باعث انتخاب هتل شما میشود باید در سایتتان قرار بگیرد تا مشتریان با دردست داشتن همه اطلاعات کامل به رزرو اتاق در هتل شما بپردازند و بتوانند خاطره و تجربه خوبی از اقامتشان داشته باشند.

امکانات طراحی سایت هتل

رزرو آنلاین هتل

یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت هتل باید بدان توجه کرد سیستم رزرو آنلاین اتاق و پرداخت الکترونیکی است. افراد پس از بررسی و مقایسه چندین هتل و انتخاب یک هتل به عنوان محل اقامت خود برای طول سفر معمولا اتاق خود را از مبدا رزرو میکنند تا بتوانند با خیالی آسوده به سفر بپردازند. پس اینکه سایت شما امکان رزرو آنلاین اتاق و پرداخت الکترونیکی را داشته باشد بسیار حائز اهمیت است زیرا ممکن است در صورت عدم وجود چنین امکانی مخاطبان به هتل های دیگری روی بیاروند که این امکان را دارند.

رزرو آنلاین هتل

مخاطبان سایت هتل

از طرفی دیگر مخاطبان سایت شما دو دسته افراد هستند. دسته اول کسانی که به صورت شخصی و خصوصی به همراه خانواده و دوستان و یا به تنهایی مسافرت میکنند و به دنبال محلی برای اقامت خود هستند  و دسته دوم افرادی هستند که به همراه آژانس های مسافرتی به همراه تور به شهرها و دیگر کشورها مسافرت میکنند که در این صورت مسئول برگزار کننده تور خواهان رزرو محل اقامت برای تعداد بیشتری از افراد است و به ملاک هایی همچون قیمت و منظم بودن برنامه هتل بیشتر اهمیت میدهد. شما باید در سایتتان رضایت هر دو گروه مخاطب را جلب کنید.

طراحی سایت هتل

تیم وب دیزاین همراه شماست تا شما را در این مسیر همراهی کند و باعث درخشش هر چه بیشتر شما در عرصه خودتان شود.

در وب دیزاین:

مهندسان وب دیزاین تمام مواردی که در یک طراحی حرفه‌ای و بی نقص سایت مورد نیاز است را مد نظر میگیرند و متناسب با ویژگی های نوع کسب و کار شما به طراحی سایت اختصاصی شما میپردازند. طراحی سایت شما پس از بررسی های لازم و شناخت کامل شما و کسب و کارتان و نیازهای مشتریانتان صورت میگیرد. در شرکت وب دیزین هیچگاه از قالبهای آماده بی کیفیت استفاده نمیشود و طراحی سایت شما کاملا اختصاصی و متناسب با سلیقه و حرفه شماست. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در تماس باشید.

09380535845

021-91304816

گروه مهندسی وب دیزاین با بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه و طراحی صدها سایت هتل آماده خدمات رسانی به شماست.

طراحی حرفه‌ای سایت هتل

از جمله مواردی که در طراحی سایت هتل باید به آنها توجه کرد میتوان به طراحی رسپانسیو، پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی، تکراری نبودن محتوای متنی، استفاده از عکس ها و تصاویر مرتبط، استفاده از زبان برنامه نویسی مناسب، استفاده درست و به جا از انواع تگ ها وبسیاری موارد دیگر اشاره کرد. حرفه‌ای بودن یک سایت میتواند به تک تک این عوامل بستگی داشتنه باشد و درست و اصولی اجرا کردن این عوامل همگی بستگی به شرکتی دارد که برای طراحی سایت خود انتخابش کردید.

طراحی سایت هتل

پس انتخاب شرکت طراحی سایت میتواند مهمترین و اصلی ترین قدم شما در این مسیر باشد.

مشاورین ما در وب دیزاین آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه طراحی سایت هتل هستند حتی اگر پروژه خود را به ما نسپارید.

برای درخشیدن کافیست با شماره های زیر در تماس باشید.

09380535845

021-91304816