هزینه طراحی سایت

همواره یکی از مسائل مهم هنگام خرید کالا و یا خدمات قیمت و هزینه نهایی آن محصول بوده است. همه ما به مسئله‌ی قیمت و هزینه توجه میکنیم و خیلی از خریدهای خود را براساس آن اولویت بندی میکنیم. هزینه طراحی سایت هم از این قاعده مستثنی نیست.

هزینه طراحی سایت

شاید یکی از مهمترین دلایلی که بسیاری از صاحبان کسب و کارها علی رغم سود زیادی که از این طریق میتوانند بدست بیاورند اما هنوز سایت خود را طراحی نکرده‌اند همین مسئله هزینه طراحی سایت باشد. گروه مهندسی وب دیزاین همراه شماست تا شما را با انواع مختلف هزینه های طراحی سایت و عوامل موثر بر آن آشنا کند.

طراحی سایت با وردپرس یا اختصاصی؟

اولین و مهمترین نکته در بحث هزینه طراحی سایت که بتوان به آن اشاره کرد همین مسئله اختصاصی و یا وردپرس بودن طراحی است. سایت های مبتنی بر وردپرس به این صورت است که کدنویسی های آنها از قبل انجام شده و از همان بستر استفاده میشود. ولی طراحی های اختصاصی به این صورت است که از صفر تا صد طراحی و کدنویسی براساس ویژگی های بیزنس و خواسته های شما انجام میگیرد و کاملا به صورت خصوصی در اختیار شماست. طبیعی‌ست که طراحی سایت های اختصاصی نسبت به وردپرس هزینه بالاتری داشته باشد.

قیمت طراحی سایت

پیشنهاد ما:

حال پیشنهاد ما به شما این است که اگر سایت های وردپرسی میتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد از طراحی سایت وردپرسی استفاده کنید و با صرف هزینه کم سایت کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید در غیر این صورت به طراحی سایت اختصاصی روی بیاورید و از امکانات فوق العاده آن بهره مند شوید.

گروه مشاوران وب دیزاین آماده‌اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما درباره طراحی وردپرس و یا طراحی اختصاصی باشند. برای ارتباط با مشاوران ما کافیست همین حالا با شماره های زیر در تماس باشید.

021-91304816

09380535845

هزینه طراحی سایت

تاثیر امکانات سایت در قیمت آن

امکاناتی که روی سایت اعمال میشود همگی میتوانند در قیمت نهایی سایت تاثیرگذار باشند. در ادامه به شرح تعدادی از این عوامل و امکانات میپردازیم.

زبان برنامه نویسی

یکی از مهمترین عواملی که در هزینه طراحی سایت بسیار تاثیرگذار است زبانی است که در برنامه نویسی از آن استفاده میشود. زبان های برنامه نویسی مختلف همچون پی‌اچ‌پی، پایتون و جاوا اسکریپت هرکدام مزایا و امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهند که این امر سبب تفاوت قیمت در آنها میشود. پس انتخاب زبان برنامه نویسی میتواند در هزینه نهایی طراحی سایت تاثیرگذار باشد. برای دریافت مشاوره در مورد انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی متناسب با نوع کسب و کارتان با مشاورین وب دیزاین در ارتباط باشید. 09380535845

زبان برنامه نویسی

سئو و تولیدمحتوا

یکی از حائز اهمیت ترین مسائل پس از راه اندازی سایت بحث پیاده سازی سئو بهینه سازی آن است. اگر دیده شدن سایتتان برایتان مهم است باید هزینه ای را صرف سئو و تولید محتوا کنید. بهتر است به این هزینه نگاه سرمایه گذاری داشته باشید زیرا پس از پیاده سازی اصول سئو و گرفتن رتبه در صفحات اول گوگل سود هنگفتی نصیب شما و کسب وکارتان میشود.

سئو

نوع کاربری سایت

هدفی که از تاسیس سایت دارید نیز می تواند در هزینه نهایی طراحی تاثیرگذار باشد. سایت های فروشگاهی به دلیل طراحی سبد خرید، سیستم پرداخت آنلاین، دسته بندی محصولات، قیمت گذاری و اعمال تخفیفات و نمایش نظرات مشتریان طبیعی است که نسبت به سایت های دیگر با کاربری های متفاوت کمی بیشتر هزینه بر باشد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

پشتیبانی و ساپورت

برخی از شرکتهای طراحی سایت پس از تحویل پروژه ب مشتری، مبلغ ثابتی را به صورت ماهانه دریافت میکنند و مسئولیت پشتیبانی سایت را برعهده میگیرند تا در مواقعی که مشکلی برای سایت رخ میدهد و یا سوالی پیش می اید پاسخگوی آنها باشند. گروه مهندسی وب دیزاین این امکان را به صورت رایگان برای شما انجام میدهد.  حتی پس از اتمام پروژه و تحویل آن به مشتری تا انتهای مسیر همراه او خواهد بود و برای رفع مشکلات و سوالات تلاش میکند.

هزینه طراحی سایت

به صورت کلی برای دریافت اطلاعات دقیق در رابطه با زبان برنامه نویسی مناسب، امکانات مورد نیاز سایت متناسب با نوع کسب و کارتان، اصول سئو و بهینه سازی خوب است که با مشاورین وب دیزاین در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

مشاورین ما در وب دیزاین پس از برگزاری جلسات مشاوره‌ای به صورت خصوصی با شما آماده هرگونه خدمات رسانی جهت بهبود روند کسب و کار شما هستند.

0938 053 5845

021-91304816